O nas / Aktualności

AMS na pierwszym miejscu

Eksperci mediowi i klienci najwyżej ocenili AMS we wszystkich kategoriach (szybko i sprawnie reaguje na potrzeby klienta; ma przejrzyste zasady współpracy i przepisy; gwarantuje wysoki poziom obsługi przez handlowców; potrafi doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania; ma przejrzystą politykę cenową; rozlicza się dokładnie po zakończeniu kampanii; jest elastyczny i potrafi dostosować się do potrzeb klienta).

AMS uzyskał też najwyższą ocenę ogólną.
 
„AMS wyraźnie umocnił swoją pozycję i obecnie jest liderem w tej kategorii (…) obsługa klienta stała się jego silnym atutem” – napisał Media i Marketing.
 
„Oceny naszego biura z ostatnich 3 lat wyraźnie pokazują, że AMS konsekwentnie poprawia jakość obsługi swoich klientów a tegoroczne spektakularne wyniki traktujemy jako istotne zobowiązanie na przyszłość. Dziś cieszymy się z sukcesu i z tego, że klienci docenili nasze starania, że chcieli oddać na nas swój głos w trakcie badania. Dziękujemy. To dla nas najlepszy prezent na 15-lecie AMS, które obchodzimy już w grudniu” – komentuje Piotr Parnowski, prezes zarządu AMS SA.
 
W dziale sprzedaży AMS w warszawskiej centrali firmy pracuje obecnie 20 osób, zaś w siedmiu biurach regionalnych 12 osób.