Blog / #SendingLove – największa na świecie kampania DOOH

#SendingLove to największa kampania DOOH na świecie. Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove była prowadzona na nośnikach Digital Out-of-Home w 153 miast 24 państw na całym świecie. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej, w tym AMS 🙂

Światowa akcja #SendingLove opierała się na idei User Genereted Content, czyli treściach tworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Gwiazdami tej kampanii byli zwykli ludzie, którzy przesyłali życzenia miłości do wybranego kraju, tworząc tym samym największą kampanię UGC, jaka kiedykolwiek zaistniała w cyfrowym OOH. W ten sposób powstała kampania niosąca pozytywny przekaz w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19.

Podsumowanie akcji możecie obejrzeć na poniższym filmie >>

Zobaczcie jakie serduszka miłości ❤️ ❤️ ❤️ przesłano do nas >>

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK