Blog / Digital Cityscreen w sercu miasta reaguje na bieżące wydarzenia

Real Time Marketing w miejskim wydaniu? Tak — to możliwe dzięki digital OOH.

Szybki komunikat dotyczący ważnej sprawy? Reakcja na bieżące wydarzenia? Informacje, którymi chcesz się jak najszybciej podzielić? Szybkość — to także domena outdooru.

Gdy Olga Tokarczuk, na co dzień mieszkająca m.in. we Wrocławiu, zdobyła nagrodę Nobla w dziedzinie literatury, postanowiliśmy jej pogratulować. Żeby uczcić ten niecodzienny sukces, spontanicznie poinformowaliśmy o tym mieszkańców Wrocławia. Do tego celu wykorzystaliśmy nasz nośnik stojący w centrum miasta – Digital Cityscreen. Zobaczcie, jak to zrobiliśmy >>

 

Takie działanie możliwe było dzięki nowoczesnej technologi, w którą wyposażone są cyfrowe nośniki Digital Cityscreeny. Wyświetlany komunikat można zmieniać w zależności od pogody i pory dnia, a także jak w tym przypadku — reagować na ważne informacje. Co ważne — nośnik służy jako drogowskaz i wskazuje ważne punkty w okolicy. Może też pokazywać czas dojazdu do nich, biorąc pod uwagę warunki panujące na drodze (korki, trudne warunki atmosferyczne, etc.). Teraz dzięki nośnikom Digital Cityscreen można np. we Wrocławiu sprawdzić jaki % mieszkańców to nobliści, a w Krakowie dowiedzieć się ile czasu zajmie dojechanie do Muzeum Narodowego 🙂

 

 

Więcej o naszych nośnikach digitalowych tutaj.

Zobacz inne kreatywne kampanie tutaj.