Blog / Synergia kanałów Out-of-Home

Wykorzystanie kanałów klasycznego outdooru do zbudowania zasięgu, nasycenie największych aglomeracji reklamą i wzmocnienie kanałami video oraz digital OOH to klucz do sukcesu. Tak zróżnicowane formy przekazu dają nie tylko możliwość opowiedzenia szerszej historii i pokazania jej z wielu perspektyw, ale także dłuższego kontaktu z atrakcyjnym spotem. Taka synergia mediów stworzy niezapomniane chwile z marką. 

1 lipca br. wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski. Wykorzystano w nich zarówno klasyczne formaty OOH, jak i niestandardowe rozwiązania, pozwalające na wkomponowanie dzikiej i nieskazitelnej natury Żywiecczyzny w typowe elementy przestrzeni miejskiej. Efekt ten udało się uzyskać m.in.  dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.

Celem kampanii było przybliżenie konsumentom wyjątkowego charakteru Żywiecczyzny poprzez wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Aby jak najbardziej wzmocnić efekt przejęcia miast przez dziką naturę, obok różnorodności formatów analogowego OOH, sięgnęliśmy także po najnowocześniejsze formy reklamy digitalowej i rozwiązania cyfrowe. Umożliwiło nam to doskonałe wkomponowanie się w tkankę miejską – mówi Paulina Złotnicka, Head of Media & Integrated Communication w Żywiec Zdrój.

Najnowszą kampanię wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w nowej butelce, w 100% nadającej się do recyklingu – spotkacie w całej Polsce na nośnikach AMS.

Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK